درمان واريس با گوجه فرنگي!

شركت فني مهندسي آريونماي پاسارگاد

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

درمان واريس با گوجه فرنگي!

درمان واريس پا با استفاده از حلقه هاي گوجه فرنگي سبز با تكرار و مداومت در انجام ممكن خواهد بود.درمان واريس

 واريس سياهرگ يكي از شايع ترين مشكلاتي است كه افراد زيادي درگير آن بوده و از آن رنج مي برند. ممكن است شما راههاي درماني زيادي را براي اين مشكل شنيده باشيد، اما در اينجا به روشي محلي اشاره مي شود كه توسط گوجه فرنگي انجام شده و بسيار تاثيرگذار است. گفتني است كه افراد به خوبي از خواص گوجه فرنگي آگاهي دارند، اما از خواص درماني آن در واريس سياهرگ بي اطلاع هستند.

راه درمان خانگي واريس پا با گوجه فرنگي سبز

چند گوجه فرنگي سبز را شسته و حلقه حلقه كنيد. سپس حلقه ها را در مكان جوش و لكه ها (شبكه مويرگي، محلي كه دچار واريس شده است) قرار دهيد.

 مي توانيد حلقه ها را به وسيله باند بسته و تا زمان احساس سوزش صبر كنيد.سپس مكان مورد نظر را با آب سرد بشوييد و اين كار را 5بار در روز انجام دهيد. (در زمانهاي مشخص در روز انجام دهيد) اگر اين روش را به طور ثابت دنبال كنيد، پس از گذشت دو هفته شاهد نتايج شگفت انگيز آن خواهيد بود، به طوري كه درد و تورم اين مشكل به طور عجيبي از بين خواهد رفت.

 

 درمان رگهاي واريسي

نحوه درمان واريس پا با گوجه فرنگي

 درمان رگهاي واريسي با گوجه فرنگي رسيده

اين روش نيز مشابه روند قبلي، گوجه فرنگي هاي رسيده را شسته و حلقه حلقه مي كنيد. بعد بر روي مكان مورد نظر گذاشته و تا 4 ساعت با باند ببنديد. براي چندين بار حلقه هاي جديدي از گوجه را جايگزين كنيد.گفتني است كه براي نتيجه دادن بهتر مي توانيد اين دو روش را به طور تركيبي انجام دهيد.

 

بايد گفت كه خواص شفابخش گوجه فرنگي از دانه هاي آن نشأت مي گيرد. اين دانه ها حاوي ماده اسيدي مي باشند كه مانند آسپرين بوده و خون را رقيق مي كند. ( به عنوان ضد انعقاد عمل مي كند) همچنين فلانوئيدهاي موجود در گوجه قدرت شگفتي را به رگ هاي خوني مي دهند.

 واريس پا

درمان گياهي واريس پا در طب سنتي

 اگر رگها ريز باشند شبي 1 قاشق مربا خوري اسپند خوراكي با 1 ليوان آب  خورده شود به مدت 40

 شب ( اسپند را نبايد اصلا جويد بايد قورت داده شود ) .

اگر پيشرفت داشته و رگها درشت شده اند بعد از خوردن 40 شب اسپند بايد 3 مرحله هر 2 هفته يك

بار بين رگهاي واريسي زالو انداخته شود .

 توجه :در اين مدت 40 شب بهتر است غذاهاي سرد كمتر خورده شود . 

بايد گفت كه خواص شفابخش گوجه فرنگي از دانه هاي آن نشأت مي گيرد. اين دانه ها حاوي ماده اسيدي مي باشند كه مانندآسپرين بوده و خون را رقيق مي كند. ( به عنوان ضد انعقاد عمل مي كند)همچنين فلانوئيدهاي موجود در گوجه قدرت شگفتي را به رگ هاي خوني مي دهند.

منبع: نمناك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.