نماي ساختمان چوب نما ( ترمووود نما )

شركت فني مهندسي آريونماي پاسارگاد

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

نماي ساختمان چوب نما ( ترمووود نما )

نماي ساختمان چوب نما ( ترمووود نما )

واردات و فروش انواع مقاطع چوبي نما و كف، همراه با اجراي متريال چوب بر روي نما و كف محوطه چوب طبيعي ترموود محصول فنلاند با 35 سال گارانتي، اجراي بيش از 800 پروژه نماي چوب در سراسر كشور، اجراي بيش از 40 پروژه نماي چوبي تركيبي ساختمان، رزومه عالي قيمتي مناسب، طراحي متفاوت با آرشيتكت شناخته شده آقاي اكبري و مهندس رسولي و اكيپ نصب با تجربه و كارآزموده شركت آريو نماي پاسارگاد داراي علامت اختصاري ثبت شده انجمن ترموود فنلاند و هم چنين نماد كنترل كيفيت براي انواع چوب هاي ترمو يا ترمووود يا ترموود مي باشد.

نماي ساختمان چوب نما ( ترمووود نما )

واردات و فروش انواع مقاطع چوبي نما و كف، همراه با اجراي متريال چوب بر روي نما و كف محوطه چوب طبيعي ترموود محصول فنلاند با 35 سال گارانتي، اجراي بيش از 800 پروژه نماي چوب در سراسر كشور، اجراي بيش از 40 پروژه نماي چوبي تركيبي ساختمان، رزومه عالي قيمتي مناسب، طراحي متفاوت با آرشيتكت شناخته شده آقاي اكبري و مهندس رسولي و اكيپ نصب با تجربه و كارآزموده شركت آريو نماي پاسارگاد داراي علامت اختصاري ثبت شده انجمن ترموود فنلاند و هم چنين نماد كنترل كيفيت براي انواع چوب هاي ترمو يا ترمووود يا ترموود مي باشد. براي اجراي نماي چوب چند آيتم بسيار مهم مي باشد از جمله ضخامت پروفيل ، تراكم ترمووود ، برند معتبر ، بررسي پروژه هاي اجرا شده توسط عرضه كننده ترمووود ، تنوع پروفيل چه نوع چوبي براي كجا؟ نماي چوب انتخاب مناسب نوع چوب جهت استفاده در نماي ساختمان چوب ترمو كاج ( سوزني برگان شمال اروپا )، بدليل دوام، رنگ و وزن سبك آن توصيه مي گردد جهت استفاده كف تراس، روف گاردن و مبلمان فضاي بيرون چوب كاج و چوب پهن برگان West Red Cedar توصيه مي گردد. در صورتي كه چوب قرار است در تماس مستقيم با خاك و گياهان قرار گيرد مانند حصار باغ، لازم است حتما چوب اشباع شده استفاده گردد. چون در آنجا عوامل مخرب چوب بسيار شديدتر هستند و محلول هاي اشباع موجب فراري دادن حشرات چوبخوار نيز مي شوند. چوب انتخابي زيبا، تجديدپذير و بسيار كارآمد جهت پوشانندگي نماي خارجي سازه هاست. چوب يكي از محبوب ترين و كم هزينه ترين راه ها براي ارتقاء ظاهر بيروني بنا ميباشد. چوب توانايي ذاتي جذب و انتشار رطوبت را دارد. رطوبت دروني چوب هميشه منطبق با تغييرات محيط است كه در نتيجه تنظيم و تثبيت طبيعي كه كه خصلت چوب است انجام ميپذيرد. علاوه بر اين برخي از انواع چوب قابليت دفع كپك و حشرات را دارا هستند. سرو و سدر و چوبهاي فراوري شده به جهت استفاده در كاربردهاي پوشش نماي خارجي، بام، كف، نرده و غيره در دسترس ميباشند. چوبهايي كه در سقف، نرده و تراس و نما استفاده ميشوند را ميتوان به صورت خام و اوليه و يا برش خورده و رنگ شده استفاده كرد. نماي چوبي جذابيت، شخصيت و گرما به نما مي بخشد و به طور كلي ظاهري آشنا و قديمي در ذهن ما تداعي ميكند. بازگشت دوباره چوب پس استفاده نشدن طولاني مدت از آن و مشاهده مداوم نماها سيماني، فلزي و غير طبيعي براي ما بسيار جذاب است. چوب علاوه بر صلابت و پيشينه ايي كه در استفاده در ساخت بنا دارد داراي تنوعي بالا در رنگ آميزي و طيف و بافتي بسيار چشم نواز است. محصولات چوبي جهت استفاده در بام مانند چوب سدر به طور طبيعي در برابر آفتاب، آب و پوسيدگي مقاوم هستند. همچنين نماي چوبي علاوه بر افزودن جزئيات و پالايش نماي ساختمان، آن را در برابر عوامل بيروني مقاوم ميسازد و به حفاظت از بنا كمك ميكند. پر استفاده ترين گونه هاي چوب جهت نما و كف سازي، سرو، صنوبر و كاج مي باشند.
چوب فرآوري شده:

براي بهبود دوام و عدم آسيب پذيري در شرايط سخت چوب را ميتوان با روش هاي مختلفي فرآوري كرد كه در برابر فشار و حريق مقاوم شوند. چوبهاي فرآوري شده در مقايسه با چوب خام علاوه بر دوام داراي سايزهاي استاندارد كارايي بيشتر و سهولت در استفاده هستند. كلمات مرتبط : قيمت چوب ترموود قيمت چوب نماي ساختمان چوب ترموود چيست نماي چوبي داخل ساختمان نماي چوبي ساختمان hpl شركت نما چوب ابعاد چوب ترمووود نماي چوبي مغازه نماي چوب ترموود ليست قيمت چوب نما قيمت نماي چوب ترموود نماي چوب مغازه نماي چوب و سنگ نماي چوبي بيرون ساختمان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.